Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza kvalitativních a kvantitativních charakteristik předzápasového rozcvičení u elitních fotbalových týmů.
Novotný, Petr ; Malý, Tomáš (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Analýza kvalitativních a kvantitativních charakteristik předzápasového rozcvičení u elitních fotbalových týmů. Cíle: Cílem této práce byla analýza předzápasových rozcvičení u elitních fotbalových týmů z kvalitativního a kvantitativního hlediska. Metody: Výzkumný soubor byl tvořen z elitních evropských fotbalových týmů Real Madrid, Bayern Mnichov, Inter Milán a Manchester City. Data byla získávána a vyhodnocována retrospektivně na základě video analýzy. Celkově čtyři předzápasové rozcvičení byly pořízeny na fotbalových zápasech v Lize mistrů. Jednotlivé záznamy byly časově rozpracovány a kategorizovány dle určených hodnotících kritérií. Kategorie jsme si zvolili aktivační cvičení, průpravná cvičení, herní cvičení, malé formy her a rychlostní cvičení. Pro dané kategorie jsme si určili hodnotící kritéria: celkový čas cvičení, počet cviků a průměrný počet opakování daného cvičení na jednoho hráče. Jednotlivá kritéria jsme porovnávali mezi jednotlivými fotbalovými týmy. Výsledky: Z daných výsledků můžeme najít společné kvalitativní i kvantitativní znaky. Nejpočetnější a nejsložitější kategorií bylo aktivační cvičení. Z dané minutáže jednotlivých týmů je patrné, že jsme se této kategorii věnovali nejvíce času oproti ostatním. Domníváme se, že aktivační cvičení, do kterého spadá hlavní náplň...
Vytvoření didaktického programu průpravných gymnastických cvičení pro současné pojetí výuky sportovní gymnastiky na druhém stupni ZŠ
KŘÍŽOVÁ, Natálie
Cílem této bakalářské práce je vytvořit didaktický program průpravných cvičení na sportovní gymnastiku, jenž budou využitelné při výuce na druhém stupni základních škol. Dílčím cílem je zakomponování moderních prostředků, díky nimž si žáci lépe uvědomí své tělo, rychlost a tempo, osvojí si orientaci v prostoru, kinestetické uvědomování a načasování pohybu. Dále pak zpracování základních teoretických poznatků z oblasti gymnastiky a sportovní gymnastiky konkrétně, sportovního tréninku, tělesné výchovy, tělesných cvičení, motorického učení a výukového DVD. V syntetické části je představen zásobník samotných cvičení dle jednotlivých gymnastických průprav zaměřená na danou oblast. Každý cvik je řádně popsán a vysvětlen včetně přiložené fotografie. Tato cvičení jsou následně zpracována v multimediální formě výukového DVD.
Průpravná cvičení pro sportovní gymnastiku využitelná při výuce na základních školách
DOČEKALOVÁ, Lenka
Cílem této bakalářské práce je vytvořit zásobníky průpravných cvičení pro sportovní gymnastiku, které by se daly využít při výuce tělesné výchovy na základních školách a ověřit je. Dílčí cíle jsou zpracovat teoretické poznatky z oblasti sportovního tréninku, sportovní gymnastiky, tělesných cvičení a tělesné výchovy. Dále využití moderních prostředků pro uvědomování si polohy těla, rychlost, tempo, rozvoj síly, odrazů, výskoků a flexibility, správnou orientaci v prostoru, načasování pohybu a kinestetické uvědomování. Tato cvičení potřebují jen minimum nářadí a místa. V syntetické části je uveden soubor vybraných průpravných cvičení ověřených na základní škole. Praktické ověření se ale bohužel kvůli covidu-19 nemohlo v praxi uskutečnit a bylo nahrazeno pouze formou dotazníku. Pro sledování a vyhodnocování byla vybrána (smíšená skupina žáků 7 třídy).
Soubor průpravných cvičení pro telemarkové lyžování
Sokolová, Petra ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Turek, Michael (oponent)
Název: Soubor průpravných cvičení pro telemarkové lyžování. Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit komplex, který bude inspirovat a obsahovat jednotlivé druhy cvičení, dle kterých se může každý člověk naučit telemarkovému lyžování. Metody: Z metodologického hlediska bakalářské práce byla použita komparace telemarkové literatury, sběr a analýza dat, rešerše odborné literatury. Výsledky: Byly popsány a zdokumentovány jednotlivé druhy cvičení, které tvoří komplex, dle kterého se může každý začátečník naučit telemarkovému lyžování. Daná cvičení byla analyzována a vycházela z předem nastudované odborné literatury. Klíčová slova: telemark, cvičení, průprava, oblouk
Mluvní projev učitele 1.stupně
Vodová, Daniela ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá mluvním projevem učitele 1. stupně základní školy. První, teoretická část, pojednává o významu hlasu, jednotlivých ústrojích hlasového aparátu, popisuje vznik a vývoj řeči. Je zaměřena na hlasovou průpravu mluvních profesionálů, učitelů. Představuje učitele jako kompetentní osobu s obecnými i specifickými dovednostmi a znalostmi, je věnována technice řeči. Dále se teoretická část zabývá hlasovými poruchami a hlasovou hygienou. Praktická část je zaměřena na stav znalostí a dovedností učitelů v oboru hlasové výchovy; zkoumá, jak tento stav ovlivňuje kvalitu jejich mluvního projevu. Dotazníkové šetření ukázalo, že vyšší míra znalostí a dovedností v oboru hlasové výchovy je spojena s nižším výskytem hlasových poruch učitelů (H1). Další dvě hypotézy potvrzeny nebyly. Učitelé, kteří prošli hlasovou průpravou, netrpí méně hlasovými poruchami než učitelé (H2), kteří byli v této oblasti vzděláni; také dodržování zásad hlasové hygieny nemá vliv na nižší výskyt poruch hlasu pedagogů 1. stupně základní školy (H3).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.